Artykuły

Standy reklamowe - jaki mają wpływ na sprzedaż?

Badania wykazują, że coraz większa liczba osób dokonuje zakupów spontanicznie. Wpływ na takie decyzje ma w głównej mierze skuteczna reklama, którą warto wykorzystać w każdej firmie. Z pewnością przyczyni się to do zwiększenia zysków. Nośników reklamowych jest wiele, dostępne na rynku formy konkurują między sobą o największą skuteczność. Do jednych z najczęściej polecanych nośników marketingowych z pewnością należą standy reklamowe, które są bardzo efektywne i cieszą się dużą popularnością zarówno wśród firm, które istnieją na rynku od wielu lat, jak i w przypadku nowo otwartych działalności.


Co to jest rollup?

Rollup to nowoczesny i bardzo skuteczny sposób reklamy zewnętrznej i wewnętrznej. Jest zbudowany z kilku elementów o bardzo wysokiej wytrzymałości i stanowi doskonały zamiennik znanych standów. Wyróżnia się dużą powierzchnią ekspozycji, a także bardzo wysoką funkcjonalnością, a to dzięki możliwości wymiany wewnętrznej rolety bez konieczności kupowania kolejnego stojaka. Warto poznać wszystkie zalety rollupów i wykorzystać je w swojej działalności. To reklama, która może stanowić punkt wyróżniający naszą działalność na tle pozostałych. Na rynku można znaleźć dziesiątki propozycji. Jedne są droższe i wykonane z trwalszego materiału inne zdecydowanie tańsze, lecz zarazem wykonane z materiału mniej odpornego na zużycie. Oba warianty mają swoich zwolenników i przeciwników.


5 rzeczy, które musisz wiedzieć o rollupach

Marketing zewnętrzny i wewnętrzny to znakomity sposób na zwiększenie rozpoznawalności swojej marki. Istnieje cała masa form reklam zróżnicowanych zarówno pod kątem ceny, jak i zasięgów, dzięki czemu każdy przedsiębiorca znajdzie rozwiązanie odpowiednie dla siebie. Rollupy znane także jako stojaki reklamowe to doskonałe rozwiązanie dla każdej branży. Większość modeli jest wolnostojąca (stoi na metalowym stelażu) z kasetą umieszczoną w górnej części. Wewnątrz kasety znajduje się właściwa reklama w postaci rozwijanej rolety, która sięga aż do samej ziemi. Z takiej formy promocji korzysta coraz większa liczba przedsiębiorców, którzy cenią sobie jakość, praktyczne rozwiązania oraz bardzo atrakcyjną cenę.


Jakie standy do niewielkiego sklepu?

W przypadku niewielkich sklepów często mamy do czynienia z okrojonym budżet przeznaczonym na reklamę i małą powierzchnią, która zdecydowanie ogranicza możliwości aranżacji. Jednak niezależnie od ilości funduszy i dostępnego miejsca, warto zadbać o działania marketingowe, które mogą w szybki sposób zwiększyć zyski i przyczynić się do większej rozpoznawalności marki. Dzięki odpowiednio dobranej reklamie niewielki sklep w mgnieniu oka może stać się dużym przedsiębiorstwem, dlatego warto wykorzystać wszystkie możliwości. Formą reklamy, która sprawdzi się w każdym przypadku, są standy reklamowe.


Gdzie umieścić kwadratowy stand, żeby spełnił swoją rolę?

Kwadratowy stand jest znakomitym rozwiązaniem reklamowym. Jest niedrogi, zwraca na uwagę, a dzięki mobilności jest także łatwy w transporcie. Można dowolnie zmieniać jego pozycję zależnie od potrzeb. Warto jednak wiedzieć, że oprócz samego umiejscowienia istotne są także nadruk i wielkość reklamy. Większość przedsiębiorców kwadratowe standy traktuje nie tylko jako element powodujący zwiększenie napływu klientów, lecz także jako możliwość dokładnego opisania swoich usług czy oferowanego asortymentu.


X