Artykuły

Unikalny produkt a firmowe pudełko

Nie od dziś wiadomo, że przeciętny klient jest wzrokowcem. Nawet jeśli później dokładnie analizuje wszystkie “za” i “przeciw” zanim dokona zakupu, to prawdopodobnie najpierw przyciągnie go opakowanie. Atrakcyjna grafika, ciekawy kolor lub nietypowy design to tylko niektóre sposoby na ściągnięcie uwagi klienta. Coraz częściej pudełka stają się nie tylko zwykłym opakowaniem, ale też narzędziem do komunikacji z klientem i elementem identyfikacji wizualnej firmy. Pudełko może okazać się dobrym opakowaniem dla unikalnego produktu, ale też dla większych zakupów zamawianych w sklepie online.


Jak dobierać szyldy i tablice reklamowe?

Sklep, restauracja czy jakakolwiek inna firma właściwie nie mogą obyć się bez szyldu lub tablicy reklamowej, które wołają z daleka “tu jesteśmy”. Jest to szczególnie ważne, gdy chodzi o działalność stacjonarną, a nie internetową. To dzięki szyldowi stajemy się widoczni dla nowych klientów, ale też dajemy pewien sygnał na temat tego, czym się zajmujemy i czego można się po naszych usługach spodziewać. Dlatego na stworzenie idealnego szyldu czy tablicy reklamowej warto poświęcić nieco uwagi i do grafika przyjść już z własnymi inspiracjami.


Najczęściej popełniane błędy podczas prezentacji towarów

Właściwa prezentacja towarów ma ogromne znaczenie w sprzedaży. To między innymi właśnie dzięki niej klient decyduje się na dokonanie zakupu danego produktu lub z niego rezygnuje. Coraz częściej także dokonujemy zakupów w sposób spontaniczny, właśnie za sprawą odpowiedniej ekspozycji produktów. Przyciągają nas atrakcyjne opakowania i reklamy, ale są też takie rzeczy, które skutecznie zniechęcają do zakupu. Jakie rozwiązania sprzyjają zwiększeniu sprzedaży, a jakie błędy mogą ją obniżyć?


Standy reklamowe jako alternatywa dla rollupa

Możliwości reklamowe, jakich dostarcza współczesna poligrafia jest całe mnóstwo. Łatwo dopasować coś, co będzie stanowiło dobre rozwiązanie właściwie w każdej sytuacji i miejscu. Jednymi z najczęściej wykorzystywanych są rollupy, a coraz częściej także standy reklamowe. Wiele łączy te dwa rozwiązania, aczkolwiek istnieje kilka różnic, które predysponują je do zróżnicowanych zastosowań.


Standy reklamowe - jaki mają wpływ na sprzedaż?

Badania wykazują, że coraz większa liczba osób dokonuje zakupów spontanicznie. Wpływ na takie decyzje ma w głównej mierze skuteczna reklama, którą warto wykorzystać w każdej firmie. Z pewnością przyczyni się to do zwiększenia zysków. Nośników reklamowych jest wiele, dostępne na rynku formy konkurują między sobą o największą skuteczność. Do jednych z najczęściej polecanych nośników marketingowych z pewnością należą standy reklamowe, które są bardzo efektywne i cieszą się dużą popularnością zarówno wśród firm, które istnieją na rynku od wielu lat, jak i w przypadku nowo otwartych działalności.


X