Artykuły

Co to jest rollup?

Rollup to nowoczesny i bardzo skuteczny sposób reklamy zewnętrznej i wewnętrznej. Jest zbudowany z kilku elementów o bardzo wysokiej wytrzymałości i stanowi doskonały zamiennik znanych standów. Wyróżnia się dużą powierzchnią ekspozycji, a także bardzo wysoką funkcjonalnością, a to dzięki możliwości wymiany wewnętrznej rolety bez konieczności kupowania kolejnego stojaka. Warto poznać wszystkie zalety rollupów i wykorzystać je w swojej działalności. To reklama, która może stanowić punkt wyróżniający naszą działalność na tle pozostałych. Na rynku można znaleźć dziesiątki propozycji. Jedne są droższe i wykonane z trwalszego materiału inne zdecydowanie tańsze, lecz zarazem wykonane z materiału mniej odpornego na zużycie. Oba warianty mają swoich zwolenników i przeciwników.


5 rzeczy, które musisz wiedzieć o rollupach

Marketing zewnętrzny i wewnętrzny to znakomity sposób na zwiększenie rozpoznawalności swojej marki. Istnieje cała masa form reklam zróżnicowanych zarówno pod kątem ceny, jak i zasięgów, dzięki czemu każdy przedsiębiorca znajdzie rozwiązanie odpowiednie dla siebie. Rollupy znane także jako stojaki reklamowe to doskonałe rozwiązanie dla każdej branży. Większość modeli jest wolnostojąca (stoi na metalowym stelażu) z kasetą umieszczoną w górnej części. Wewnątrz kasety znajduje się właściwa reklama w postaci rozwijanej rolety, która sięga aż do samej ziemi. Z takiej formy promocji korzysta coraz większa liczba przedsiębiorców, którzy cenią sobie jakość, praktyczne rozwiązania oraz bardzo atrakcyjną cenę.


Jakie standy do niewielkiego sklepu?

W przypadku niewielkich sklepów często mamy do czynienia z okrojonym budżet przeznaczonym na reklamę i małą powierzchnią, która zdecydowanie ogranicza możliwości aranżacji. Jednak niezależnie od ilości funduszy i dostępnego miejsca, warto zadbać o działania marketingowe, które mogą w szybki sposób zwiększyć zyski i przyczynić się do większej rozpoznawalności marki. Dzięki odpowiednio dobranej reklamie niewielki sklep w mgnieniu oka może stać się dużym przedsiębiorstwem, dlatego warto wykorzystać wszystkie możliwości. Formą reklamy, która sprawdzi się w każdym przypadku, są standy reklamowe.


Gdzie umieścić kwadratowy stand, żeby spełnił swoją rolę?

Kwadratowy stand jest znakomitym rozwiązaniem reklamowym. Jest niedrogi, zwraca na uwagę, a dzięki mobilności jest także łatwy w transporcie. Można dowolnie zmieniać jego pozycję zależnie od potrzeb. Warto jednak wiedzieć, że oprócz samego umiejscowienia istotne są także nadruk i wielkość reklamy. Większość przedsiębiorców kwadratowe standy traktuje nie tylko jako element powodujący zwiększenie napływu klientów, lecz także jako możliwość dokładnego opisania swoich usług czy oferowanego asortymentu.


Ciekawe pomysły na potykacze

Wyróżnienie swojej firmy na tle pozostałych nie jest prostym zadaniem. Jednak wszystko jest możliwe, jeśli tylko obierzemy dobry plan marketingowy. Każdy z nas doskonale zna hasło mówiące o tym, że reklama jest dźwignią handlu. Jak zatem skutecznie zareklamować swoje produkty lub usługi? Zarówno dla początkujących firm, jak i działalności, które istnieją na rynku już od wielu lat, jednym z ciekawszych pomysłów jest wykorzystanie potykaczy.


X