5 rzeczy, które musisz wiedzieć o rollupach

Marketing zewnętrzny i wewnętrzny to znakomity sposób na zwiększenie rozpoznawalności swojej marki. Istnieje cała masa form reklam zróżnicowanych zarówno pod kątem ceny, jak i zasięgów, dzięki czemu każdy przedsiębiorca znajdzie rozwiązanie odpowiednie dla siebie. Rollupy znane także jako stojaki reklamowe to doskonałe rozwiązanie dla każdej branży. Większość modeli jest wolnostojąca (stoi na metalowym stelażu) z kasetą umieszczoną w górnej części. Wewnątrz kasety znajduje się właściwa reklama w postaci rozwijanej rolety, która sięga aż do samej ziemi. Z takiej formy promocji korzysta coraz większa liczba przedsiębiorców, którzy cenią sobie jakość, praktyczne rozwiązania oraz bardzo atrakcyjną cenę.

Artykuł dotyczy: rollupów

Mobilność rollupów

Rollupy mają wiele zalet, wśród których najistotniejsza zdaje się mobilność. Stojak reklamowy można bez najmniejszych problemów zwinąć i postawić w innym miejscu lub wyjechać z nim na targi branżowe. To rozwiązanie, które doskonale się sprawdza w transporcie, gdyż kaseta po złożeniu zajmuje bardzo niewiele miejsca w bagażniku. Bez problemu zmieści się w nim kilka rollupów na raz. Właśnie dlatego stojaki reklamowe wypierają standy, które mogą sprawiać problem w trakcie przewozu. Rollupy są chętnie wybierane przez handlowców i trenerów personalnych, gdyż uatrakcyjniają prezentację i podkreślają profesjonalizm. Co więcej, są także pomocne na wykładach, gdyż można na nich umieścić najważniejsze hasła i informacje. Równie istotny jest montaż. Rollup zabiera raptem parę krótkich chwil na jego rozłożenie.

Rozmiary zewnętrzne rolety

Drugą zaletą rollupów jest znakomita ekspozycja reklamy po rozłożeniu. Rollupy charakteryzują się bardzo dużym rozmiarem rolety i przeważnie przypominają stojący pionowo billboard. Właśnie dlatego znakomicie eksponują zawartą na nich treść i pozwalają się na niej skupić odwiedzającym czy przechodniom. Co więcej, stojak reklamowy jest płaski, dzięki czemu może stać stosunkowo blisko ściany i nie zajmować zbyt wiele cennego miejsca, np. w korytarzu. Na rolecie można umieścić większość informacji na temat działalności, w tym zdjęcia, efekty prac, cennik czy zakres usług. Rollup można także traktować jako element stałej ekspozycji punktu handlowego lub usługowego, jednak wówczas szczególną uwagę należy zwrócić na jego jakość. Rollup powinien być wydrukowany za pomocą nowoczesnych narzędzi i przy wykorzystaniu najwyższej jakości, wytrzymałych materiałów, którymi dysponuje dla przykładu firma postacie-reklamowe.pl. Marka przywiązuje ogromną uwagę do trwałości swoich produktów, dlatego jest polecana przez wszystkich klientów.

Atrakcyjna cena zakupu i użytkowania

Warto wiedzieć, że rollupy charakteryzują się stosunkowo niską ceną, szczególnie gdy zestawimy ją z innymi formami reklamy. Niska cena to dobra wiadomość w szczególności dla małych przedsiębiorców, dla których koszt zakupu jest najistotniejszy zaraz po jakości i skuteczności rozwiązania. Jednak uwagę zwraca nie tylko sama cena - rollupy są bardzo wydajne, poza tym roleta jest wymienna. To doskonały wybór szczególnie dla działalności sezonowych, których oferta się zmienia. Dzięki systemowi wymiany rolety można kupić jeden stojak oraz kasetę, a wymieniać tylko wkład i tym samym znacznie obniżyć koszt uzytkowania rollupu. 

Duża trwałość rollupów

Atrakcyjna cena jest połączona z bardzo wysoką trwałością. Roleta po zwinięciu do kasety jest całkowicie chroniona przed wszelkimi urazami i tym samym po rozłożeniu będzie wyglądać doskonale przez wiele lat od chwili zakupu. Również sama roleta jest bezpieczna, gdyż można ją składać od razu po opuszczeniu biura i tym samym zapobiegać blaknięciu kolorów pod wpływem promieni słonecznych. Dla standów reklamowych najtrudniejsza jest podróż, która potrafi spowodować wiele zniszczeń. W przypadku rollupów tego problemu nie ma, gdyż kaseta i stojak wykonane są z bardzo solidnych materiałów.

Doskonały zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz

Rollupy są rozwiązaniem, które sprawdzi się doskonale zarówno we wnętrzach budynków, jak i na zewnątrz. Mechanizmy użyte do jej produkcji są odporne na działanie większości czynników atmosferycznych i tym samym doskonale sprawdzają się podczas każdej pogody. Stojaki reklamowe mają ogromną powierzchnię i są przy tym dość lekkie, dlatego warto mieć na uwadze jedynie wiatr. Zbyt silny może spowodować przewrócenie się rollupu i jego ewentualne uszkodzenie wskutek upadku. Stojak reklamowy na zewnątrz może pełnić rolę elementu zachęcającego do odwiedzenia punktu lub placówki, a wewnątrz - jako opis profilu działalności czy zakresu usług. Rollup jest niezwykle uniwersalny, funkcjonalny, a przy tym tani, dlatego może sobie na niego pozwolić każdy przedsiębiorca. Stojaki można wykorzystać na całą masę sposobów, więc tylko od Ciebie zależy, jak skutecznym okaże się on nośnikiem reklamy!