Ciekawe pomysły na potykacze

Wyróżnienie swojej firmy na tle pozostałych nie jest prostym zadaniem. Jednak wszystko jest możliwe, jeśli tylko obierzemy dobry plan marketingowy. Każdy z nas doskonale zna hasło mówiące o tym, że reklama jest dźwignią handlu. Jak zatem skutecznie zareklamować swoje produkty lub usługi? Zarówno dla początkujących firm, jak i działalności, które istnieją na rynku już od wielu lat, jednym z ciekawszych pomysłów jest wykorzystanie potykaczy.

Czym jest potykacz?

Potykacz ma kształt trójkąta stawianego bezpośrednio na ziemi. Jest to doskonały sposób na komunikację z klientem i stworzenie z nim pewnego rodzaju więzi. Potykacze mogą mieć różne formy. Wykonane z twardej tektury umożliwiają naniesienie na ich powierzchnię przykuwającej wzrok grafiki. Innym rodzajem potykacza jest klasyczna tablica, po której można pisać kredą. W tym przypadku wystarczy odrobina kreatywności, by rozpoznawalność naszej marki znacznie wzrosła. 

Skąd wzięła się nazwa “potykacz”? Otóż ludzie szybko przyzwyczajają się do tego, co powtarzalne i niezmienne. Każdego dnia mijamy dziesiątki billboardów reklamowych, na które nie zwracamy już uwagi, gdyż na tego rodzaju reklamy jesteśmy już uodpornieni. Z tego względu tablice, o które klient może się “potknąć”, są o wiele ciekawsze i skuteczniejsze, zwłaszcza że umieszcza się je tuż przed wejściem do lokalu usługowego czy siedziby firmy. Właśnie stąd wzięła się nazwa tego nośnika informacji.

Potykacze - ciekawe pomysły na ich wykorzystanie

Potykacze nie zajmują zbyt wiele miejsca, dzięki czemu można je wykorzystać dosłownie wszędzie. Pozwalają na stworzenie oryginalnych haseł zachęcających do natychmiastowego skorzystania z usług firmy. Warto wiedzieć, że dobrze zaprojektowany potykacz może sprawdzić się znacznie lepiej niż inne formy reklamy. Taki element jest znacznie ciekawszy, dzięki czemu przekłada się również na większą skuteczność.

Najciekawszym sposobem na wykorzystanie potykacza będzie jego personalizacja. Umieszczając na nim chwytliwe hasło, możemy zachęcić klientów do skorzystania z usług, ale także sprawić, że polecą je np. swoim znajomym, umieszczając zdjęcie z zabawnym sloganem w mediach społecznościowych. Dobre hasło powinno skupić uwagę oraz wywołać mnóstwo emocji. Poprawiać humor przechodniów czy informować o atrakcyjnej promocji. Potykacze można wykorzystać na wiele kreatywnych sposobów. Często można spotkać na nich hasła dające do myślenia, jak np. popularny slogan “Nie mamy wi-fi...porozmawiajcie ze sobą”, które informują o wartościach wyznawanych przez firmę. Różnego rodzaju modele potykaczy znajdziesz między innymi w ofercie postacie-reklamowe.pl. To przedsiębiorstwo, które słynie z doskonałej obsługi klienta i ciekawych pomysłów na reklamę.

Zalety potykacza jako nośnika reklamowego

Potykacz jest znany jako jeden z popularniejszych nośników reklamowych, które można zastosować zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Mimo tego że sama jego forma może nie wydawać się nad wyraz oryginalna, ponieważ jest coraz częściej spotykana, to jednak z pewnością jest warta uwagi. Potykacz będzie skuteczny tylko wtedy, gdy wykażesz się kreatywnością. To właśnie ona pomoże Ci wyróżnić firmę na tle innych i poszerzyć grono klientów. 

Główną zaletą potykaczy jest możliwość dokonywania zmian. W zasadzie każdego dnia możesz umieszczać na nich inne hasło. Jednocześnie jest to niedroga forma reklamy, dzięki czemu mogą pozwolić sobie na nią również firmy z mocno ograniczonym budżetem przeznaczonym na działania marketingowe. Możliwość częstej zmiany treści umieszczonej na potykaczu będzie szczególnie przydatna w przypadku kawiarni i restauracji. Szybka zmiana menu bądź zaproszenie na darmowego pączka do kawy z pewnością przyczyni się do zwiększenia ruchu w danym lokalu.