Gdzie umieścić kwadratowy stand, żeby spełnił swoją rolę?

Kwadratowy stand jest znakomitym rozwiązaniem reklamowym. Jest niedrogi, zwraca na uwagę, a dzięki mobilności jest także łatwy w transporcie. Można dowolnie zmieniać jego pozycję zależnie od potrzeb. Warto jednak wiedzieć, że oprócz samego umiejscowienia istotne są także nadruk i wielkość reklamy. Większość przedsiębiorców kwadratowe standy traktuje nie tylko jako element powodujący zwiększenie napływu klientów, lecz także jako możliwość dokładnego opisania swoich usług czy oferowanego asortymentu.

Artykuł dotyczy: standów kwadratowych

Kwadratowy stand pozwala na ekspozycję aż czterech powierzchni, dzięki czemu komunikat, który chcesz przekazać, dotrze do osób mijających go z każdej strony. To jego największa zaleta. Osoba mijająca taki stand pozna wszystkie znajdujące się na nim informacje, a nie tylko ich wycinek. Tej zalety nie mają standy eliptyczne, gdyż w ich przypadku przechodzień ma 50% szans na zauważenie treści, w związku z czym sprawdzają się one np. w wąskich przejściach lub korytarzach.

Jakość kwadratowego standu reklamowego

Niezwykle istotne jest, aby stand reklamowy był doskonałej jakości. Wielu przedsiębiorców zapomina o tym i często wybiera firmy, które do produkcji stojaków reklamowych używają materiałów niskiej jakości. Tym samym kolor od początku zdaje się być wypłowiały, a materiał rozwarstwia się i rozkleja. Stand takiej jakości nie przyciągnie uwagi klientów ani nie wzbudzi ich zaufania. Warto zatem poszukać odpowiedniego wykonawcy. Dobrą opinią cieszy się firma postacie-reklamowe.pl, która oferuje wiele rodzajów standów do wyboru, w tym także kwadratowe. Co więcej - marka ta nie zamyka się na nowości i tym samym umożliwia spersonalizowanie nośników i stworzenie ich od podstaw. Stand reklamowy to znakomity sposób na reklamę, jednak jego skuteczność jest uzależniona od jakości wykonania nośnika.

Standy reklamowe na zewnątrz

Kwadratowy stand może pomóc zdobyć większą liczbę klientów i w tym przypadku najlepiej sprawdzi się umieszczony przed wejściem do budynku. Aby idealnie spełnił swoje zadanie, warto aby stał możliwie jak najbliżej miejsc często uczęszczanych. Należy jednak pamiętać, aby nie irytował swoją obecnością, dlatego nie powinno się go stosować na wąskich chodnikach czy tuż obok przejść dla pieszych. Takie rozwiązanie może spowodować więcej szkody niż pożytku.

Równie istotny jest design oraz zawarte na standzie informacje. Przechodzień z pewnością tylko rzuci okiem na nasz projekt i tym samym wszelkie zawarte na nim dane powinny w szybki sposób trafić do jego podświadomości. Dlatego najlepsze są krótkie slogany reklamowe pisane dużą czcionką oraz zdjęcie lub rysunek uzupełnione wymienionymi zaletami naszego sklepu lub punktu usługowego. Przesyt informacyjny spowoduje, że przechodzień nie zauważy ani tekstu, ani samego zdjęcia, a reklama okaże się nieskuteczna. Warto pamiętać o schowaniu standu tuż przed zamknięciem punktu. Takie reklamy są łakomym kąskiem dla złodziei.

Standy wewnętrzne

Standy reklamowe znakomicie sprawdzają się także wewnątrz budynków. np. w galeriach handlowych czy długich ciągach komunikacyjnych z dużą ilością sklepów i punktów usługowych. Warto umieścić tam stand, który wyróżni nasz punkt lub sklep spośród innych i zachęci do jego odwiedzenia. Należy jednak pamiętać, aby stand nie zagradzał drogi. Warto umieścić go tuż obok wejścia do naszego punktu lub w rogu czy zaułku. Powinien być widoczny, ale nie natrętny. Zbyt nachalne reklamy świadczą o braku profesjonalizmu.

Standy na targach i wewnątrz sklepu

Kwadratowy stand doskonale sprawdzi się między innymi na targach branżowych i różnego rodzaju eventach, kiedy zależy nam na wyróżnieniu się spośród innych wystawców. Stand ma tę przewagę nad innymi formami zewnętrznej i wewnętrznej reklamy, że jest w pełni mobilny. Można go zatem wziąć na targi, a po powrocie ustawić tuż przed wejściem do naszego punktu lub sklepu. Wyróżnienie się w takim miejscu bardzo często okazuje się kluczowe dla rozwoju działalności. Warto zatem wykorzystać swoje możliwości jak najlepiej i zaprezentować się odpowiednio zarówno klientom, jak i partnerom biznesowym.

Standy kwadratowe doskonale sprawdzą się także wewnątrz sklepu lub w siedzibie przedsiębiorstwa. Jeśli prowadzisz sklep to takim rodzajem standu możesz zwrócić uwagę klienta na konkretny produkt, np. ten, na którym zarabiasz najwięcej.  Możesz wymienić jego zalety, opisać poszczególne cechy, a także wyróżnić cenę. Jeśli prowadzisz punkt usługowy, stand może posłużyć jako rodzaj cennika. Co ciekawe, stand może pełnić także rolę motywacyjną. Warto zastosować takie rozwiązanie w biurze i umieścić na nośniku hasła motywacyjne oraz fakty o firmie - z pewnością zainteresuje to również pracowników! Możliwości wykorzystania standów kwadratowych jest wiele. Masz już pomysł, w jaki sposób mógłby pomóc Ci zdobyć nowych klientów?