Standy reklamowe - jaki mają wpływ na sprzedaż?

Badania wykazują, że coraz większa liczba osób dokonuje zakupów spontanicznie. Wpływ na takie decyzje ma w głównej mierze skuteczna reklama, którą warto wykorzystać w każdej firmie. Z pewnością przyczyni się to do zwiększenia zysków. Nośników reklamowych jest wiele, dostępne na rynku formy konkurują między sobą o największą skuteczność. Do jednych z najczęściej polecanych nośników marketingowych z pewnością należą standy reklamowe, które są bardzo efektywne i cieszą się dużą popularnością zarówno wśród firm, które istnieją na rynku od wielu lat, jak i w przypadku nowo otwartych działalności.

Artykuł dotyczy: standów reklamowych

Czym są standy reklamowe?

Standami reklamowymi nazywane są wszelkiego rodzaju stojące nośniki zbudowane z różnych materiałów. Najczęściej do ich stworzenia wykorzystywana jest twarda tektura o zwiększonej odporności na uszkodzenia mechaniczne, negatywne działanie promieni słonecznych czy też wodę. Są one doskonałym sposobem na zaprezentowanie oferty potencjalnym klientom. Możemy spotkać je dosłownie wszędzie - na ulicach, w galeriach handlowych, w mniejszych sklepach, a także na targach branżowych. Skrywają w sobie mnóstwo zalet, które warto poznać, by w pełni wykorzystać drzemiący w nich potencjał, przekładający się na skuteczność reklamy i zwiększenie zasięgów wśród swoich odbiorców i potencjalnych klientów.

Do zalet standów reklamowych należy przede wszystkim łatwość produkcji i wiele możliwości prezentacji treści. Standy mogą mieć różne kształty i wielkości. Ponadto w zależności od indywidualnych potrzeb i oczekiwań mogą prezentować dowolne nadruki, nie tylko tekstowe, ale też graficzne - w końcu na każdym nośniku powinno znaleźć się miejsce między innymi na logo firmowe, które pozwoli spersonalizować stand i utożsamić go z daną marką. Kolejnymi cechami standów reklamowych jest ich prostota oraz uniwersalność. Możemy wykorzystać je w każdym miejscu. Są lekkie, co przyczynia się do ich mobilności i możliwości zmiany pozycji w każdym momencie.

Na czym się skupić przy wyborze standów reklamowych?

Standy reklamowe z pewnością mogą niezwykle pozytywnie wpłynąć na zwiększenie sprzedaży - pod warunkiem, że dobrze je wykorzystamy, a tym samym wyróżnimy swoją ofertę spośród ofert konkurencji obecnej na rynku. Do kwestii, na które warto zwrócić uwagę, należy przede wszystkim wysoka jakość nośnika - powinien być wykonany ze starannością o każdy element. To niezwykle ważne, gdyż gotowy stand reklamowy będzie stanowił wizytówkę naszej firmy, zatem estetyka powinna być zachowana na najwyższym poziomie. Ponadto możemy urozmaicić dany projekt niewielkimi elementami elektronicznymi, takimi jak subtelne oświetlenie, dodatkowy ekran, sygnały dźwiękowe - jednym słowem wszystko to, na co potencjalny klient zwróci uwagę. Aby wykonany projekt gwarantował skuteczność, warto wykonać go z pomocą wyspecjalizowanej w tej branży firmy. Jedną z nich jest z pewnością marka postacie-reklamowe.pl, która od lat słynie na rynku ze swojego profesjonalizmu i ogromnego doświadczenia.

Warto również wybierać standy samoskładające, które są wygodne w transporcie, a także nie zajmują zbyt wiele czasu podczas rozkładania. Ponadto liczy się wysoka jakość użytych materiałów oraz wydruku, a także pomysłowy design. Inwestycja w taką formę reklamy zapewne szybko się zwróci, dlatego warto wziąć ją pod uwagę podczas planowania działań marketingowych. Pamiętajmy, że wielu klientów kupuje produkty “oczami”, dlatego warto zadbać o wizualną stronę reklamy, dzięki której z pewnością osiągniemy to, czego oczekujemy. Weź pod uwagę to, że standy są jedynie nośnikiem, a twórcą reklamy jesteś Ty - to, jaki sukces odniesie, zależy od Ciebie. Wszystko jest w Twoich rękach, jednak z odpowiednim stojakiem łatwiej dotrzesz ze swoim przekazem do odbiorców.


X